30 de diciembre de 2006

Mis mejores discos del año


Ahí van:
1: Pearl Jam: “Pearl Jam”
2: Audioslave: “Revelations”
3: Arctic Monkeys: “Whatever people say I am…”
4: Golden Smog: “Another Fine Day”
5: Muse: “Black Holes and Revelations”
6: Jet: “Shine On”
7: Ok Go: “Oh No”
8: KC Booker: “KC Booker”
9: Buckcherry: “15”
10: Wolfmother: “Wolfmother”
11: Ben Harper: “Boths Sides of the Gun”
12: Adam Green: “Jacket Full of Danger”
13: Jim Noir: “Tower of Love”
14: The Raconteurs: “Broken Boy Soldiers”
15: Tokyo Sex Destruction: “Singles”
16: My Chemical Romance: “The Black Parade”
17: Albert Hammond Jr.: “Yours To Keep”
18: We Are Scientists: “With Love and Squalor”
19: Atom Rhumba: “Amateur Universes”
20: 12Twelve: “L’univers”

1 comentario:

Ruben dijo...

Cert, coincidim en alguns, però menys dels que m'imaginava. Hi ha tant de material, que és una odissea fer una llista. Jo soc incapaç de numerar-los. Ara me n'adono que m'he deixat a la meva el de Golden Smog. Jo no l'hagués posat tant amunt, però m'ha agradat molt. El d'Audioslave no l'he sentit massa, hauré de donar-i alguna oportunitat més... Jo tinc previst fer llista de pelis series i concerts en breu.

Bon 2007!!!! I que ens porti bolos tan històrics com els d'aquest any i un Sitges amb molta, molta paperassa!!!

Una abraçada.